Hej !
Håller just på att begära in offerter på en markvärmepump från 4-5 firmor i Halmstad området. Jag är intresserad att höra om någon har speciellt positiva (negativa också naturligtvis) erfarenheter från installatörer i området. [smiley=smiley.gif]