Hej !

Håller just på att begära in offerter på en markvärmepump från 4-5 firmor i Halmstad området. Jag är intresserad att höra om någon har speciellt positiva (negativa också naturligtvis) erfarenheter från installatörer i området. [smiley=smiley.gif]
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.