Dennis.shala #1 Medlem · 2 inlägg 4 mar 2020 23:00 Dennis.shala Medlem 2 inlägg 4 mar 2020 23:00 #1 Hej! Ska strax påbörja bygge av ett uterum, vinterrum. Har så kikat på halles vinterparti och willab WG 82, Specifikationerna är ungeför samma. Någon som har erfarenhet av dessa? #uterum
Hej! Ska strax påbörja bygge av ett uterum, vinterrum. Har så kikat på halles vinterparti och willab WG 82, Specifikationerna är ungeför samma. Någon som har erfarenhet av dessa?
J JaKiMiNi #2 Medlem · Skåne · 5 inlägg 2 maj 2020 20:49 JaKiMiNi Medlem Skåne 5 inlägg 2 maj 2020 20:49 #2 Hej jag är också intresserad på samma svar som ni. Hoppas nån kan feedback.MVH
Dennis.shala #3 Medlem · 2 inlägg 3 maj 2020 14:37 Dennis.shala Medlem 2 inlägg 3 maj 2020 14:37 #3 Hej, inte fått ngn feedback.. Köede på halle då detta passade mig bättre.. Körde på deras Thermo system.. Mycket nöjd!
Hej, inte fått ngn feedback.. Köede på halle då detta passade mig bättre.. Körde på deras Thermo system.. Mycket nöjd!
J johper84 #4 Medlem · 1 inlägg 1 sep 2020 14:17 johper84 Medlem 1 inlägg 1 sep 2020 14:17 #4 Dennis.shala skrev: Hej, inte fått ngn feedback.. Köede på halle då detta passade mig bättre.. Körde på deras Thermo system.. Mycket nöjd! Hej. Kollar själv på Halles Thermo. Du har inga kort på dom och uterummet. Är du fortfarande nöjd efter sommarsäsongen? Mvh Johan
Dennis.shala skrev: Hej, inte fått ngn feedback.. Köede på halle då detta passade mig bättre.. Körde på deras Thermo system.. Mycket nöjd! Hej. Kollar själv på Halles Thermo. Du har inga kort på dom och uterummet. Är du fortfarande nöjd efter sommarsäsongen? Mvh Johan