Hej, vi har en hafa igloo flower. I går kväll ramlade en glasdörren ner. Själva glasskivan gled ur skåran i den runda profilen. De verkar som den bara hålls på plats av en plastlist... Så nu är frågan om det bara är trycka tillbaks glaskivan in i profilen och vänta på att den ramlar ner igen. Eller kan man fästa den på något bättre sätt?

Silikon eller 2-komponent lim?
 
Ring deras support, de brukar ge bra svar snabbt, visserligen några år sedan jag ringde dit.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.