Hej, vi har en hafa igloo flower. I går kväll ramlade en glasdörren ner. Själva glasskivan gled ur skåran i den runda profilen. De verkar som den bara hålls på plats av en plastlist... Så nu är frågan om det bara är trycka tillbaks glaskivan in i profilen och vänta på att den ramlar ner igen. Eller kan man fästa den på något bättre sätt?
Silikon eller 2-komponent lim?