Hej Byggahusforum! Jag har grävt gropar för plintar till min nya altan. 70 cm djupt. Känns bra och stämmer med de nyinköpta plintarna. Sommarregnet har nu förvandlat grävmassorna till gyttjebad, och jag är inte lika säker längre att det håller. Kan jag förstärka botten i gropen med sån där blandningsfri snabbbetong och slänga ner några armeringsjärn? Med vänliga hälsningar, PerOF