Nu har vi skrivit på och det har börjat rulla på
Vi har skrivit in som förbehåll att avtalet endast gäller under förutsättning att vi kan sälja vårt befintliga hus samt att inflyttning ska ske senast den 1 november 2007.
Du kan ta bort vad du vill från standardvalen men du får bara 15% av värdet om du inte väljer samma fabrikat.
Hur går det för er andra som är intresserade av Gurkvägen?