A Atom skrev:
Hoppas du är kvar här.


Har du ventilationsritningar? Letar efter var ifrån får frånluftsvärmepumpen sin frånluft? På något sätt är den ansluten mot LCA1...
Kök, badrummen, tvättstuga, klädkammare. Borde du se på donen.
 
K Kane skrev:
Kök, badrummen, tvättstuga, klädkammare. Borde du se på donen.
Men dessa skickar frånluften till lva1?
Tillsammans med en del från dessa 3 don i hallen?
Tilluften tas uteifrån. Men själva frånluft till värmepumpen. Var är den ansluten?
 
A Atom skrev:
Men dessa skickar frånluften till lva1?
Tillsammans med en del från dessa 3 don i hallen?
Tilluften tas uteifrån. Men själva frånluft till värmepumpen. Var är den ansluten?
Nu har inte jag samma system i mitt Gullringshus utan det var en CTC Master 103 till- och frånluftvärmepump installerad från början. Där tas frånluften i tidigare nämnda utrymmen.
 
  • Gilla
Atom
  • Laddar…
K Kane skrev:
Nu har inte jag samma system i mitt Gullringshus utan det var en CTC Master 103 till- och frånluftvärmepump installerad från början. Där tas frånluften i tidigare nämnda utrymmen.
Inget LVA1?
 
A Atom skrev:
Inget LVA1?
CTC Master 103 hade både till- och frånluft.
 
  • Gilla
Atom
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.