1 665 läst ·
8 svar
2k läst
8 svar
Guldfärgade handdukar?
Tänkte inreda vårt stora badrum som ett lyxigt hotellbadrum med gulddetaljer och nu vill jag därför hitta guldfärgade handdukar.
Någon som vet var det finns?
Tänkte köra med guldfärgade ringar som handdukshållare och guldmosaik runt spegeln.
Har hittat en mosaik som verkar okej på nätet men jag har inte sett den i verkligheten.
Någon som har lite idéer kring detta elelr förslag så är jag bara tacksam!
Någon som vet var det finns?
Tänkte köra med guldfärgade ringar som handdukshållare och guldmosaik runt spegeln.
Har hittat en mosaik som verkar okej på nätet men jag har inte sett den i verkligheten.
Någon som har lite idéer kring detta elelr förslag så är jag bara tacksam!
Min svägerska inredde ett lyxigt badrum med guldkranar & hela midivippen (det blev urläckert med blyinfattade färgade fönsterglas dessutom). Tyvärr visade det sig att varje liten kondensdroppe gav märken på all förgyllning så det blev ett putsande & polerande under åren. Detta var 30 år sedan - förhoppningsvis är ytbehandlingen bättre idag.
Allt i helvitt utom de förgyllda armaturerna. När morgonsolen lyser in genom det flerfärgade fönstret är det som om man befinner sig i himmelriket.
Inget för barnfamiljer dock.
Maken, min bror, duschar i eget 'rum' ... ha ha ha ... jag planerar att kopiera broderns 'duschrum' ... ha ha ha (ev kommer jag en dag att lägga in en bild på denna min egen ...
) ... inget som dock passar tättbebyggd nybyggnadsområde :-*
Inget för barnfamiljer dock.
Maken, min bror, duschar i eget 'rum' ... ha ha ha ... jag planerar att kopiera broderns 'duschrum' ... ha ha ha (ev kommer jag en dag att lägga in en bild på denna min egen ...
Godmorgon!
Trevligt att du kommer få ett lyxigt badrum snart.
Just guldfärgade handdukar låter inte så snyggt, kanske därför det inte är så lätt att få tag på.:-X ;D
Jag känner en familj som älskar guld och har det överallt i sitt hem, hos dem har jag sett vita handdukar med guldkant och guldbrodyr, men det kanske inte är något för dig?
Trevligt att du kommer få ett lyxigt badrum snart.
Just guldfärgade handdukar låter inte så snyggt, kanske därför det inte är så lätt att få tag på.:-X ;D
Jag känner en familj som älskar guld och har det överallt i sitt hem, hos dem har jag sett vita handdukar med guldkant och guldbrodyr, men det kanske inte är något för dig?
Klicka här för att svara