Såg i en tidning att det finns en härlig guldfärg man kan måla med inomhus. Det verkar ju bara ör läckert tyckte jag. Men var har man till? ??? Skulle gärna måla en fondvägg i sovrummet med guldfärg, men hur går man då snyggast tillväga med de andra väggarna?

I vårt sovrum har vi avdelat med en halvvägg en klädkammare "dressing-room" och på andra sidan väggen har vi våra sängar och nattygsbord. Tänk att man kanske kunde måla den avskilningsvägg i guldfärg. Någon som har några tips eller synpunkter? Man kanske bara skall ha en liten bit i guldfärg, det kanske blir för mycket med en hel vägg? Tyckte bara det såg så läckert ut i den där artikeln... Som jag så klart inte har kvar! *S*

På mässan i helgen så var det uppmålat guldfärg från Alcro. Tycker det är jättefint.
Skulle också vilja ha det i sovrummet ,i så fall som en fondvägg och kombinera med vitt,tror det blir fräschast.

Det dem hade gjort på mässan var att även måla hyllor som var på guldväggen i guldfärg också. Då såg det ut som hyllorna "växte" ut ur väggen om du förstår vad jag menar.

Väldigt fint o lite lyxigt med guld.

Våga dig på att testa ...det går ju alltid att måla över sen...men jag tror det blir jättefint!

//Princess

• Gilla
ninjazin
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.