4 280 läst ·
23 svar
4k läst
23 svar
GUD GIV MIG STYRKA!
Sida 1 av 2
Kaklar nu dushcen och vilket elände att hålla på med själv.. fast jag vet ju att då fogarna kommer på sen så kommer det att se bra ut men nu ser det ju inte klokt ut hahaha, bilder kommer ikväll...
Någon sysslolös i Örebrotrakten tro? :
Bara en vägg kvar!! ;D Givetvis den besvärligaste.. med inbyggda hyllor :-[ Varför skall man krånga till allt?
Hoppas att fogen gör så att mitt badrum oxå blir bra. :-/ ingen höjdare att frugan valt ett stort kakel på gamla väggar i källaren. Att den väggar som jag själv putsat på lite kanske inte va 100% släta va jag förbered på men att de gamla väggarna skulle vara som vågiga gav mig stora problem. ALDRIG mera stora kakel på gamla väggar.
Sista väggen, hua.. bara hunnit en liten bit, så trött i BENEN! :'( Skall ju kapas alla plattor, skulle ha haft små plattor istället för 33 x 33 men man lär sig hahaha.
Endast golvrunnen kvar samt all fogning men men...
Vilka rapporter ni får.. haha ;D mina kaffepauser ju..
Vilka rapporter ni får.. haha ;D mina kaffepauser ju..
Om du gör nästan en vägg på en knapp timme så ska du väl inte klaga? 
Jag finns i Örebrotrakten men är väl inte helt sysslolös men skulle det krisa så. Men nu verkar du ju ha klarat det galant själv. Eller så har dina böner inte blivit hörda eftersom du inte skrivit på några timmar :
Jag finns i Örebrotrakten men är väl inte helt sysslolös men skulle det krisa så. Men nu verkar du ju ha klarat det galant själv. Eller så har dina böner inte blivit hörda eftersom du inte skrivit på några timmar :
JAG lever... men är arg som ett >
typ.. skall aldrig kakla mer i hela mitt liv. En vägg och halva golvet att foga.. GRRRRRRRRRR!
Så trött i benen men måste fortsätat tills det är klart
Svart fog, plasthandskar = bild...

Så trött i benen men måste fortsätat tills det är klart
Svart fog, plasthandskar = bild...

Dom vill ni ej se nu, slagfält hahaha...
ska bege mig in igen.. :'(
Skriver från en inkaklad vägg 
Lever knappt idag, benen värker.. förkyluingen på gör sig påmind... är ni spända på bilder? Ni kommer att skratta och klaga bara :-[
Dålig webcam kvalité dock.

Får ta mera då digikameran går igen..
Lever knappt idag, benen värker.. förkyluingen på gör sig påmind... är ni spända på bilder? Ni kommer att skratta och klaga bara :-[
Dålig webcam kvalité dock.

Får ta mera då digikameran går igen..