5 375 läst ·
24 svar
5k läst
24 svar
gst 140 ce och gst 1400 ce, Skillnad eller?
Sida 1 av 2
Du har rätt, den finns där inte. Jag fick fel för mig. 140 ce finns dock att köpa i Tyskland i många butiker jämfört med 1400 ce som jag bara hittar hos någon enstaka. Och 1400 ce verkar ju inte purfärsk, så den borde ju nått de stora återförsäljarna.
Verkar inte ingå som standard iaf,
Filmen visar väl ingen med utsug, mer än i introt då en massa sågar svischar förbi?!
Kollar du däremot på GST150 eller 160 så står det att utsugssats och eller sugmunstycke medföljer.
http://www.bosch-professional.com/se/sv/gst-150-ce-23293-ocs-p/
Filmen visar väl ingen med utsug, mer än i introt då en massa sågar svischar förbi?!
Kollar du däremot på GST150 eller 160 så står det att utsugssats och eller sugmunstycke medföljer.
http://www.bosch-professional.com/se/sv/gst-150-ce-23293-ocs-p/
Har dom 1400 såg inte den där, men det är säkert jag som snurrat till det
När jag översatte från den ungerska sidan så verkar adaptern inte följa med även om den är med på bild.
Leveransomfattning
Väska
Anti Forgácsfelszakadás (splitterskydd?)
Blad T 144 DP
Men eftersom att den är med på bilden så går det ju att köpa adaptern lös och få på sågen. Men man får ju då ta med den kostnaden när man jämför priserna
När jag översatte från den ungerska sidan så verkar adaptern inte följa med även om den är med på bild.
Leveransomfattning
Väska
Anti Forgácsfelszakadás (splitterskydd?)
Blad T 144 DP
Men eftersom att den är med på bilden så går det ju att köpa adaptern lös och få på sågen. Men man får ju då ta med den kostnaden när man jämför priserna
Njae, GST140CE är/var bättre, om än utgången och ersatt av GST160CE eller liknande.
140CE har/hade LED belysning och verktygslös justering/vinkling av bottenplattan.
Jag tror, med betoning på tror, att 140CE har/hade bättre bladstyrning. Det var första modellen som hade 'dubbelrullen' som GST1400CE verkar sakna.
140CE var toppmodellen för något år sedan.
1400CE verkar vara snarlik i specen, men utan belysning, inte lika avancerad bladstyrning och kräver verktyg för att vinkla bottenplattan. Kanske är tänkt som grov/byggsåg numer.
140CE har/hade LED belysning och verktygslös justering/vinkling av bottenplattan.
Jag tror, med betoning på tror, att 140CE har/hade bättre bladstyrning. Det var första modellen som hade 'dubbelrullen' som GST1400CE verkar sakna.
140CE var toppmodellen för något år sedan.
1400CE verkar vara snarlik i specen, men utan belysning, inte lika avancerad bladstyrning och kräver verktyg för att vinkla bottenplattan. Kanske är tänkt som grov/byggsåg numer.
Redigerat: