Hej, har kikat lite på att komplettera larmet hemma med nån kamera
och fastnade för enkelheten i gsm kamerorna som finns,
finns det någon som har någon erfarenhet av en sån?
är medveten om att bilden inte är den bästa men så länge
jag kan utröna om det är ett falsklarm eller om det verkligen
är någon i huset är jag nöjd.
Typ en sån här kamera är det jag menar:
http://villaagarna.tryggahem.nu/?cat_id=61&head_id=0