Hej, har kikat lite på att komplettera larmet hemma med nån kamera
och fastnade för enkelheten i gsm kamerorna som finns,
finns det någon som har någon erfarenhet av en sån?

är medveten om att bilden inte är den bästa men så länge
jag kan utröna om det är ett falsklarm eller om det verkligen
är någon i huset är jag nöjd.

Typ en sån här kamera är det jag menar:

http://villaagarna.tryggahem.nu/?cat_id=61&head_id=0
 
ingen som har en sådan kamera? Är det någon annan som är intresserad av att veta mer om en?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.