4 078 läst ·
5 svar
4k läst
5 svar
GSM-abbonemang till larm
Självbyggare
· Stockholm
· 8 592 inlägg
Jag har telia refill på min GSM enhet som kommunicerar via sms.
100 spänn via webben (vilket tyvärr är lite struligt hos telia om man inte har en "vanlig mobil" som man kan läsa smsen på - men det går) räcker långt om man bara slår till/från värmen ett par ggr/månad
/K
100 spänn via webben (vilket tyvärr är lite struligt hos telia om man inte har en "vanlig mobil" som man kan läsa smsen på - men det går) räcker långt om man bara slår till/från värmen ett par ggr/månad
/K
Klicka här för att svara