Hej,

Jag har en grym snickare som jobbar hos oss just nu. Vi kommer dock behöva göra uppehåll pga installation m.m under mars-juni. Därav så har vi inget behov just nu men är samtidigt måna om att säkra upp vårt framtida behov. Han tar 400 kr/inkl moms innan ROT och är garanterat den effektivaste och duktigaste snickare jag haft. Han är även duktig på att måla och tapetsera. Risken om jag inte hittar en lösning så kommer han vara fullbelagd inom några veckor. Främst vill han ha jobb i Norrort. Återkom till mig om ni är intresserade. Det finns inget kommersiellt intresse i detta för egen del.

Med vänlig hälsning

Henrik

Men ni kan väl boka in honom för de jobb ni behöver göra framöver ändå? Det spelar ju ingen roll vad han gör däremellan. Eller menar du att han kommer någon annanstans ifrån och åker tillbaka dit om han inte blir uppbokad? Tipa gärna om vad firman heter :-)

Som läget är nu är det svårt att veta exakt i tiden när vi behöver honom. Därav har jag förståelse för om han i så fall vill säkra upp med andra jobb under en längre tid. Han är väldigt lojal vill jag att han skall få bra förutsättningar och därav vore den bästa lösningen för oss om det är fler som vill dela hans totala tid med oss för en tid framöver vilket skapar en trygghet båda för han och oss. Jag är ganska säker på att han blir nerringd om jag lägger ut det här:). Vi har hittills alltid kört han på löpande timme och det har funkat kanon. Skicka meddelande om ni är intresserade så kan vi prata ihop oss.

/Henrik

Vi har inget behov just nu, men har lite luddiga planer på mindre projekt som behöver fixas framöver. Då är det förstås bra att ha tips på bra hantverkare. Så du får gärna skicka pm – förstår om du inte vill att han ska bli uppbokad av flera andra med stora ombyggnadsprojekt :-)

Jo precis. Då man hittat någon som är att lita på och som inte står och leker med sin telefon utan jobbar ihärdigt med kvalité då vill man inte bli av med en sådan snickare men det vore bra om man är några som delar då är det lättare att växla då man ibland behöver paus för att projektera för nästa moment:).

BirgitS
Vi planerar en lägenhetsombyggnad (rivning av några väggar och en ny vägg) och har behov av en bra snickare så jag skulle uppskatta om du vill skicka ett PM.

H henein skrev:
Hej,

Jag har en grym snickare som jobbar hos oss just nu. Vi kommer dock behöva göra uppehåll pga installation m.m under mars-juni. Därav så har vi inget behov just nu men är samtidigt måna om att säkra upp vårt framtida behov. Han tar 400 kr/inkl moms innan ROT och är garanterat den effektivaste och duktigaste snickare jag haft. Han är även duktig på att måla och tapetsera. Risken om jag inte hittar en lösning så kommer han vara fullbelagd inom några veckor. Främst vill han ha jobb i Norrort. Återkom till mig om ni är intresserade. Det finns inget kommersiellt intresse i detta för egen del.

Med vänlig hälsning

Henrik
Hej! Om du har kvar kontaktuppgifter så tar jag gärna emot dessa via PM! :)

S simonnnn skrev:
Hej! Om du har kvar kontaktuppgifter så tar jag gärna emot dessa via PM! :)
Samma här. Skicka gärna PM till mig.

BirgitS
Jag fick aldrig något PM och nu är det ett år sen henein var inloggad.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.