Hoppas på svar nu.
Finns det nån med erfarenhet av att måla ett fabriksgrundat Ä-hus?
Med vår säljares rekommendationer har vi nu målat ett varv med akrylatfärg, nästa vår blir det ett varv till.
Vi har alltså inte grundmålat.
Vad tror ni, rätt eller fel,dåligt eller bra?
Borde vi måla andra varvet detta år eller går det lika bra att vänta?
tacksam för svar