3 549 läst ·
6 svar
4k läst
6 svar
Grund/källarentreprenör Stockholm
Hej!
Jag vet inte om du fått hjälp redan, men efter att ha gått på en skojare jobbar jag nu med Göran på Svensk Husgrund.
Vi bygger ett hyffsat komplicerat hus, gjuter med Dorocell/Thermomur direkt på berg (sluttande bergstomt) för att sedan lägga en platta innanför. Stommen blir även den i Thermomur i 2 plan.
/r
Jag vet inte om du fått hjälp redan, men efter att ha gått på en skojare jobbar jag nu med Göran på Svensk Husgrund.
Vi bygger ett hyffsat komplicerat hus, gjuter med Dorocell/Thermomur direkt på berg (sluttande bergstomt) för att sedan lägga en platta innanför. Stommen blir även den i Thermomur i 2 plan.
/r
ramini skrev:Hej!
/r
Hej,
Har du blivit kvar med ditt bygge och är du fortfarande nöjd med Svensk Husgrund?
Letar själv efter någon som kan hjälpa mig med en lite större grund/platta/källare....
Jag kan rekommendera Göran och Svensk Husgrund, vi byggde hus förra året och han gjorde platta och källarväggar. Jättebra jobb men något svår att få tag i kan jag tycka 
Han jobbar med flera husfirmor tror jag så han kan vara ganska uppbokad misstänker jag
Han jobbar med flera husfirmor tror jag så han kan vara ganska uppbokad misstänker jag
Klicka här för att svara