Tjenare,

Behöver lite snabbt råd. Ska bygga ut trallen inom det blåmarkerade området som är ca 5x2,9 meter. Från mark till färdig trall är det ca 30 cm och bärlinor samt befintlig skruvregel som ligger är 45x145.
Hur hade ni gjort, tagit bort all matjord inom det blå området, duk, grus, paddat och plattor eller bara duk direkt på, grus och plattor.
Allt gräva ut lite för respektive platta. För att stabilisera.

• Blåmarkerat område på en gräsmatta där en utbyggnad av en trätrall planeras intill ett hus med befintlig trall och spiraltrappa.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Byggnation av trall med synliga bärlinor och grus underlag, vit stol och AC-enhet på befintlig trall i bakgrunden.
    Skapa konto
  • Byggarbetsområde för utbyggnad av trall, med synliga bärlinor och grus. Grön vattenkanna och verktyg på befintlig träyta. Blocksteg synliga i bakgrunden.
    Skapa konto
Jag hade bara grävt för varje platta. Mest för att jag är bekväm av mig. :) Men har du tätt mellan plattorna kanske det går lika snabbt att gräva ut allting å andra sidan.

• Gilla
Jotre
  • Laddar…
C Conqvist skrev:
Jag hade bara grävt för varje platta. Mest för att jag är bekväm av mig. :) Men har du tätt mellan plattorna kanske det går lika snabbt att gräva ut allting å andra sidan.
Inne på samma, tänker att jag gräver ut ett spår för varje rad bara.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.