Hej ! Jag söker grovkorniga papper till excenterslipen , rotex 150 . Hittade ett fint paket hos en tysk handlare ,gerschwitz , 8 st 5-pack i systainer , korn 24,36,50 osv. beställde det . Endast 87 euro ( blev "lite" mer då en del andra saker var så billiga att man bara måste köpa :) ) . Fick det igår , 8 st 5-pack ,
korn 40,60,80 osv :(. Finns inte papper som är grövre än 40 ? Har mailat tysken men inte fått svar än . Helst med festools hålbild . Erik
 
räcker inte 40? Vad ska du slipa?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.