RoTe
F fusion skrev:
Grönan är en fis i rymden jämfört Disney i Tokyo. Var där 1988 och då hann man 3 attraktioner på hela dagen. Längsta kön var till maten 😠

Länge sen man var på Grönan sommartid, alltid trivts bättre på Liseberg. Sist jag var på Liseberg kunde man bara gå runt och åka igen.
Amatör alla vet att man packar matsäck

• Gilla
Manhunter
  • Laddar…
Universala studios i LA förra året: stod >120min till Mario karts…
Walibi i Belgien (fd six flaggs) för ett par veckor sedan: 10-15min max kötid.

RoTe RoTe skrev:
Amatör alla vet att man packar matsäck
Svårt det... var tjänsteresa (Kurs NEC) och bodde på hotell🤔

(Var f.ö, NEC som bjöd på allt)

J JohanLun skrev:
problemet var att det bara var några få attraktioner som gick att "förboka" och att när platser dök upp var det ofta 1 plats på en tid, inte flera platser tillsammans. Så ville man åka med sin familj eller kompis gick det inte. Förbättringen där borde vara att man väljer vad åka och hur många, sen får en tid tilldelad - inte refresha appen hela tiden.
Vi var på Liseberg förra året och hade samma problem. Men vi var dit i år igen och problemet var fixat ;) Det fungerade jättebra och vi kunde boka åkturer med hela familjen, typ varannat åk köade vi (till saker som man inte kan köa digitalt) och vartannat med bokad tid. Det vart riktigt många åk och vi åkte hem ett par timmar innan stängning för vi redan hunnit med allt vi ville...

• Gilla
JohanLun
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.