Har planer på att bygga mig ett grillbord där jag ska kunna ha min weberkolgrill (mest troligen blir den stående på sina egna ben med endast en urgröpning i sidan av bordet) samt muurikkan med gasbrännare och avlastningsyta med plats att jobba, dock inga behov av vatten diskho eller liknande.
Någon som gjort nått liknande som kan dela med sig av bilder, tips osv.
 
En variant jag skissat på för vår halvtunna (från k-rauta).
Anslutning med vattenslang för kranen så den är så mobil som möjligt.
 
  • grillbänk.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag har just insett fördelen med murikkans gasbrännare och att man kan använda den till att koka grönsaker, pottisar och såser medans man grillar.
Men det är ju det att få allt integrerat så det är enkelt att flytta på, snyggt och funktionabelt
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.