Har planer på att bygga mig ett grillbord där jag ska kunna ha min weberkolgrill (mest troligen blir den stående på sina egna ben med endast en urgröpning i sidan av bordet) samt muurikkan med gasbrännare och avlastningsyta med plats att jobba, dock inga behov av vatten diskho eller liknande.
Någon som gjort nått liknande som kan dela med sig av bilder, tips osv.
Någon som gjort nått liknande som kan dela med sig av bilder, tips osv.
Jag har just insett fördelen med murikkans gasbrännare och att man kan använda den till att koka grönsaker, pottisar och såser medans man grillar.
Men det är ju det att få allt integrerat så det är enkelt att flytta på, snyggt och funktionabelt
Men det är ju det att få allt integrerat så det är enkelt att flytta på, snyggt och funktionabelt
Klicka här för att svara
