Hej!
Jag vill gräva längsmed långsidan på garaget vilket står på en betongplatta. Jorden här i området är ganska lerig, tror det är "blålera".
Tanken är att gräva djupt nog för att få en carport på cirka 5 meter i takhöjd med tillräckligt lutning för att snön ska kunna åka av själv.
Har någon annan gjort något liknande?
Mvh