Jag tänkte köpa en grästrimmer.
Används några få gånger per år, till gräs där gräsklipparen inte kommer åt samt att röja lite grövre gräs. Inte sly eller så.

Jag har en uppladdningsbar idag som är värdelös då den räcker 10 minuter och knappt klarar grässtrån.

Tittar på de med motor och de med sladd. Vad ska jag ha för något, vilka specifikationer ska ev motor osv ha för att vara ok, utan att vara någon proffsmaskin.

Mika
 
På eltrimmer med sladd svarar jag Stihl FSE71 och på bensintrimmer allt från Husqvarna, Stihl eller Hitachi :)
 
jag köpte nyligen en stihl fs45. hade en med sladd innan. Det är som natt och dag.
Kraftigare, lättare att handskas med och du behöver inte dra med den där elkabeln överallt
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.