5 880 läst ·
19 svar
6k läst
19 svar
Grästrimmer till tjejen
Stihls nya batterimaskiner är schyssta, jag hade hellre valt en sån än Hondas. Honda är bra, men det är lite meck med bensin.
http://www.stihl.se/isapi/default.a...+65+med+batteri+AP+80+och+laddare+AL+100.html
3890:- inkl moms
http://www.stihl.se/isapi/default.a...+65+med+batteri+AP+80+och+laddare+AL+100.html
3890:- inkl moms
Lyssna på Nonkan, han kan det här!
Om du tycker om henne, köp en ergonomisk trimmer av bra kvalitet, som startar, inte ger en vibrationsskador, inte bränner en, som är säker och som man kan trimma länge med utan smärta i skuldror och nacke, t ex en av Stihls mindre maskiner, batteri eller bensin beroende på trädgård.
Om du tycker om henne, köp en ergonomisk trimmer av bra kvalitet, som startar, inte ger en vibrationsskador, inte bränner en, som är säker och som man kan trimma länge med utan smärta i skuldror och nacke, t ex en av Stihls mindre maskiner, batteri eller bensin beroende på trädgård.
Klicka här för att svara