Hej,
Jag måste rätta till detta här och det kanske är även lite pinsamt. Nu har jag hittat anledning att gräsmatta såg som hade dött. Vattenbrist!!! Även jag jag hade vattnat riklig vatten kunde inte kunna nå roten. I helg gjorde en grop under gräsmatta och konstaterat detta. Ska vertikalkära gräsmatta nu och kommer säker blir mycket finare.
Tack i alla fall för tipsar.