Obegripligt vad ett bildäck har med en poolfejd att göra? Vettet hade väl totalt trillat ur denne stackare... det känns bara så totalt.... omoget.

/S

• Gilla
TobbeP och 3 till
  • Laddar…
S steve5432 skrev:
Obegripligt vad ett bildäck har med en poolfejd att göra? Vettet hade väl totalt trillat ur denne stackare... det känns bara så totalt.... omoget.

/S
Han kanske tänkte på bildäck på färjan mellan Dover - Calais ;)

• Haha
  • Gilla
scim och 5 till
  • Laddar…
S steve5432 skrev:

/S
Grannfejder brukar väl vara rätt omogna? Det är ju minst en idiot inblandad inte så smart att börja skära däck om man är kändis heller, det brukar iaf inte bygga varumärke så bra.

• Gilla
TRJBerg
  • Laddar…
H Hammarenmittitummen skrev:
Grannfejder brukar väl vara rätt omogna? Det är ju minst en idiot inblandad inte så smart att börja skära däck om man är kändis heller, det brukar iaf inte bygga varumärke så bra.
kändis? jag viste inte ens vem det var tror inte många under 40 vet vem han är

H Hammarenmittitummen skrev:
Jag tror iofs att hans varumärke är förstört bortom all räddning sedan länge, men det hjälper inte att lyfta det om man i affekt skär sönder grannens däck om man tjafsar om något helt annat.

• Gilla
Hammarenmittitummen
  • Laddar…
C
Tur att det inte var en lastbil...

C cpalm skrev:
Tur att det inte var en lastbil...
Eller synd beroende på hur man ser det..

• Gilla
  • Haha
zwennebanan och 5 till
  • Laddar…
B BK1 skrev:
Precis. Och den kan ligga alldeles intill gränsen också. Men det måste finnas utrymme så att man kan underhålla poolen från sin egen mark.
[länk]
Det är ju trallen det handlar om sen ligger poolen i trallen så är ju mer roligt att skriva så. Men trallen ser betydligt hög ut och kanske några meter från tomtgränsen så den skulle absolut behöva bygglov, och skulle nog inte få det heller.

Nicke Nyfiken
M maria01 skrev:
kändis? jag viste inte ens vem det var tror inte många under 40 vet vem han är
Kändis eller inte...
Men för mig är han den mest betydelsefulla artisten någonsin.

En fredagkväll på tidigt 90-tal gick jag ut med några vänner på klubb/diskotek, och det visade sig att han skulle spela live senare under kvällen vilket vi inte hade en aning om när vi gick dit.

Ganska snart efter han börjat sin spelning blev jag tvungen att gå ut i restaurangavdelningen för att komma undan detta plågeri. Han var fruktansvärt dåligt.

Jag lyckades hitta ett ledigt bord i den ganska fulla restaurangen och satte mig och tog en öl. Ganska snart kom det in en otroligt vacker tjej som tittade sig omkring innan hon kom fram till mig och frågade om hon fick slå sig ner vid mitt bord. Hon förklarade omgående att hon inte stod ut att vara inne på dansgolvet längre på grund av den usla live-spelningen. Jag svarade med: Varför tror du jag sitter här? Och vi började skratta.

Nu drygt 30 år senare har vi varit gifta i 25 år och har tre vuxna barn.

Jag är evigt tacksam för att Christer var så fruktansvärt usel, annars hade jag inte träffat min fru.:heart::heart::heart:

• Gilla
  • Haha
  • Älska
deselby och 26 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.