Vi hade inte max byggyta, men ett garage som skall placeras utanför det som egentligen är ok. Såhär stod det väldigt enkelt "Grannmedgivande. Undertecknad fastighetsägare till nedanstående fastighet har inget att erinra mot placering av garage på fastigheten XXX,XXXkommun, enligt denna situationsplan. " Sedan undertecknande och vilken fastighet man äger. Ni kanske kunde byta ut mot max byggyta, eller något. Iallafall så har kommunen godkänt att medgivandena såg ut såhär (kanske inget bra exempel..men..

). Lycka till!