T theodor #1 Medlem · 9 inlägg 30 apr 2005 17:46 theodor Medlem 9 inlägg 30 apr 2005 17:46 #1 Är det ngn som byggt/köpt ett Götenehus som byggsats (jag menar då stomrest)? Vad fick ni betala?