Hej,
har lagt ett nytt furu golv och gjort utskärning runt rör till radiator.
Nu har jag fått lite ångest över att jag gjort hålen lite för "perfekta" och att det inte finns någon rörelsemån.
Golvet är färdig lagt och sockellister är monterade.
Vad skulle jag kunna göra för att få hålen något större?
och kanske sätta på någon manchett över efteråt?
Tack
har lagt ett nytt furu golv och gjort utskärning runt rör till radiator.
Nu har jag fått lite ångest över att jag gjort hålen lite för "perfekta" och att det inte finns någon rörelsemån.
Golvet är färdig lagt och sockellister är monterade.
Vad skulle jag kunna göra för att få hålen något större?
och kanske sätta på någon manchett över efteråt?
Tack
Renoverare
· Kalmar län
· 2 600 inlägg
Det ser ut som ett massivt golv. Är varje bräda skruvad i under laget eller ligger det flytande. I det förstnämnda fallet behövs inte något större spel runt rören.
Klicka här för att svara
