Hej,
Är i färd med att köpa en fastighet som i dagsläget har 6 stycken toaletter då det tidigare varit flertalet lägenheter i fastigheten.
Vi kommer göra om fastigheten till ett enfamiljshus och behöver då inte ha sex toaletter.
Hur klurigt är det att göra om en toalett till ett annat rum. Själva vatten till vask osv är inga större problem att backa och sätta igen. Däremot toalettens avlopp känns lite mer skrämmande. Någon som har några idéer?
Tacksam för svar