Hej!

Jag håller på att renovera mitt radhus och har kommit en bra bit (kök, sovrum, vardagsrum, sovrum 2 är klara), men något som sticker mig i ögonen hela tiden är elcentralen i hallen.

Jag har haft funderingar på att köpa ett Ikea-skåp och såga till lämpligt djup samt ha en lucka som matchar det intilliggande kökets luckor, som ska öppnas uppåt.

Problemet är att det går ju el överallt nästan, har provar med en spänningssökare och på den väggen där centralen sitter piper den konstant.

Är det någon som har någon idé om hur man kan fästa detta skåp eller nåt liknande för att dölja centralen?

Tack på förhand!

//Robert
 
PL-600 eller något annat lim borde funka, fast du får nog skära tapeten så att du limmar i vägg..
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.