Hej,
Tittade runt lite och snubblade över golvvärme där man inte lägger rören i plattan utan ovanpå, vilket skulle ge ett mindre trögt system.

Är det någon som har erfarenhet av detta, för och nackdelar?
Vilka bygger med denna metod, har sätt att villa varm gör det.

Mvh
Steve_O
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.