Hej,

Jag misstänker att termostaten i vårt badrum gått sönder eftersom golvet går på maxvärme oavsett vilken temperatur det är inställt på. Jag skulle vilja stänga av det helt tills vi kan laga det.

Tyvärr hittar jag varken manual eller tillverkare, så jag vänder mig till er, någon som är bekant med det här systemet?

Tack på förhand!

Mvh
Johan

• Digital termostat på badrumsvägg visar 13,5 grader Celsius.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Mats-S
Dumt svar ... men du har inte sådan tur att golvvärmen ligger på en egen säkring?

Mats-S John Smith skrev:
Dumt svar ... men du har inte sådan tur att golvvärmen ligger på en egen säkring?
Tyvärr inte :)

Paul-Staffanstorp
Golvvärmen borde gå på en egen säkring... Hmm...

• Gilla
tank77
  • Laddar…
Paul-Staffanstorp Paul-Staffanstorp skrev:
Golvvärmen borde gå på en egen säkring... Hmm...
Gällande det här badrummet är det väldigt lite som är som det borde, tyvärr. Finns lite gamla trådar här från när det gjordes. Vi hade otur med valet av firma kan man säga :)

/Johan

• Ledsen
Paul-Staffanstorp
  • Laddar…
Det hela verkar ha löst sig av att låta allt vara strömlöst ett par timmar, fortfarande ingen aning vad som var fel, men det kan jag leva med :)

snor din tråd litenyss köpt hus och kan inte ett skit om nått,än! har ett exakt sånt reglage men displayen har pajjat,kan man sätta dit vilken som av annat märke eller måste det va av samma och isåfall vad är detta för märke? Mvh : Rille

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.