Jag ska bygga ny kåk på landstället. Jag tänker lägga massivt trägolv på el-golvärme. Golvet kommer att ligga på golvblälkar av trä och planken limmas på golvspån. Slingorna ska ju ligga tätt under golvspånen men det mått jag inte hiyyay någonstans är rekommenderad max tjocklek på spån+plank. Någon som vet eller någon som lagt ett liknade golv och har en åsikt i frågan?