Hej
Jag bor i enplansvilla med golvvärme som har bettet sig konstigt.
Det som händer är att det blir kallt i någon av rummen och att det rummet blir varmt igen men ett annat rum blir kallt istället.
Jag har kollat alla kopplingar och testat termostaterna, jag har även kollat att cirkulationspumpen fungerar som den skall. Även systemet är trycksatt med 1.5 bar.
Har även en automatisk avluftare vid fördelaren till slingorna.
några tips?
