Hej skall göra om en gästtoa på övervåningen som är väldigt kall på vintern. Hittade i källaren en oanvänd T2 Grön (Thorin & Thorin) kabel och tänkte att den där kunde jag använda. Den räcker till för komfort värme perfekt!
Jag har tänkt lägga den direkt på en 6mm gips skiva (ovanpå ett plankgolv) och sedan flytspackel och slutligen klinkers på. Kanske en fuktspärr också.
Räknas gipsskivan som obrännbart material så att det är godkänt. Eller måste jag även använda ett putsnät att lägga den på?
Mvh
/Roger