Håller på med badrum i garaget och ska ha golvvärme. Huset byggt -68 och är platta på mark. Kan jag lägga golvvärmeslingan direkt på plattan eller ska jag bila ur och gjuta eps.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.