D
Vår övervånings fördelare dolde vi med en liten platsbyggd mdflåda som inte stör någon.
Platsbyggd vit mdf-låda som döljer en fördelare på övervåning. Placerad intill en vit vägg och bredvid en träpall på trägolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Platsbyggd MDF-låda döljer rörfördelare på övervåningen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

S skogsliden skrev:
Är själv inne på att göra den lösningen hemma då jag inte på bra sätt kan få till en fördelare på vån 1 utan behöver sätta allt i källaren. Tror du att det är att be om bekymmer med svårluftade slingor? (Vi pratar om tot 5slingor)
Ja jag skulle absolut inte göra det. Jag vill påstå att det alltid går att få till, bredda någon vägg lite för att få plats, det är inte många cm extra som behövs.

• Gilla
datja
  • Laddar…
U
S skogsliden skrev:
Är själv inne på att göra den lösningen hemma då jag inte på bra sätt kan få till en fördelare på vån 1 utan behöver sätta allt i källaren. Tror du att det är att be om bekymmer med svårluftade slingor? (Vi pratar om tot 5slingor)
Vi har fördelare i källare till våningen ovanför, det fungerar fint.

P
Man brukar ha en fördelare per våningsplan minst med egna frammatningar alltså inte seriekopplat..
Det går säkert göra på fler sätt men är och blir ett mer av ett hemmabyggt system som kan bli känsligt på olika sätt om man väljer att göra det..
Gör man allt själv så är det upp till var och en om hur mycket man vill chansa på diverse olika lösningar..

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.