Har just påbörjat ett stort projekt av en helrenovering av en gammal gårdsbyggnad från 1800 tal,vill ju lägga in golvvärme för det är ju sån otrolig comfort. Vad ska vi tänka på,har just brytit upp govlplanken mot yttervägg och det är torrt å fint och timmer stockarna är kärnfriska. Vad anser ni att vi ska ha för material istället för det vi suger ut,leka kulor eller tacksam för tips/ Jocke