Ska börja på att renovera badrummet och lägga in vattenburen golvvärme, men behöver ha lite åsikter om hur jag tänkt..
För att golvet inte ska bygga för mkt i höjd tänkte jag spika glespanel och lägga rören så dom kommer i höjd med golv bjälkarna. Bor i gammalt timmerhus så bjälkarna ligger ca 100 cc alldeles för långt för att det ska funka med klinkers, om jag fattat rätt. Vad fäster jag dom nya golvreglerna i för ngt, badrummet ligger mitt i huset och har inte kontakt med ngn yttervägg.
Så glespanel värmeplåtar slang golvspån gips klinkers, är detta rätt tänkt, om inte så rätta så det blir som det ska vara enligt alla normer.