Jaha.. så sågade man lite fel.. ::)

Åkte 5 i 18 till den lokala trävaruhandlaren (dyra Woody) köpte en ny skiva...

Sågade denna gång rätt.. ;D

Upptäckte till min fasa att jag måste ha sågat fel i allafall.. :-[ efter lite mera undersökningar så upptäckte jag att det inte är samma spont då skivorna..

***gahaaaa... ***** *Sensur* skiva..

Varför varför har man inte någon standad på sånt..?
:'( :'( :'(

ajja bara o bita i det sura äpplet o göra om & rätt.. med en ny skiva från det lite billigare AKB....
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.