Jaha.. så sågade man lite fel.. :
Åkte 5 i 18 till den lokala trävaruhandlaren (dyra Woody) köpte en ny skiva...
Sågade denna gång rätt.. ;D
Upptäckte till min fasa att jag måste ha sågat fel i allafall.. :-[ efter lite mera undersökningar så upptäckte jag att det inte är samma spont då skivorna..
***gahaaaa... ***** *Sensur* skiva..
Varför varför har man inte någon standad på sånt..?
:'( :'( :'(
ajja bara o bita i det sura äpplet o göra om & rätt.. med en ny skiva från det lite billigare AKB....