Vi slipade själva övervåningen men kom fram till att
vinsten blev liten efter att ha betalt hyran för maskinerna, slip papper och olja. Ska bara slipa c:a 20-25 kvm.
Vi slipade själva övervåningen men kom fram till att
vinsten blev liten efter att ha betalt hyran för maskinerna, slip papper och olja. Ska bara slipa c:a 20-25 kvm.
Är det så små ytor är det kanske lika bra att leja ut det.
mvh
David
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.