av ett företag som heter Rådjursgolv i Sthlm ??
Verkar billiga men är dom bra ?

125:- / Kvm slipa och lacka på Furu !

Mvh / Thomas
 
Dom har funnits länge, så dom kan inte fått allmänna reklamationsnämnden på sig alltför ofta åtminstone.

Firmanamnet är så fånigt så jag skulle nog välja någon annan :-).
 
Om du har stora golvytor kanske du borde testa att slipa själv. Det är inte så svårt som man tror.

mvh
David
 
Vi slipade själva övervåningen men kom fram till att
vinsten blev liten efter att ha betalt hyran för maskinerna, slip papper och olja. Ska bara slipa c:a 20-25 kvm.
 
Niroog skrev:
Vi slipade själva övervåningen men kom fram till att
vinsten blev liten efter att ha betalt hyran för maskinerna, slip papper och olja. Ska bara slipa c:a 20-25 kvm.
Är det så små ytor är det kanske lika bra att leja ut det.

mvh
David
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.