Jag har lagt en heltäckningsmatta och klistrat denna mot betong med Bostik "Floor & Wall TAC" . Är det någon som använt detta lim för samma ändamål? 10 dagar efter inläggningen luktar det fortfarande av limmet. Lukten är stickig och irriterar i näsa och mun. Någon som har haft samma erfarenhet?. Försvinner det över tid? Efter hur länge?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.