P poguemahone #1 Medlem · Västra Götaland · 7 inlägg 25 jul 2009 01:24 poguemahone Medlem Västra Götaland 7 inlägg 25 jul 2009 01:24 #1 jag har ett litet problem då jag ska lägga laminatgolv i min hall. jag har ett lite lurigt hörn där dörren är och vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga för att få det snyggt! nån som har något bra tips? bifogar en liten skiss på hur det ser ut! Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
jag har ett litet problem då jag ska lägga laminatgolv i min hall. jag har ett lite lurigt hörn där dörren är och vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga för att få det snyggt! nån som har något bra tips? bifogar en liten skiss på hur det ser ut!
v-g #2 Medlem · Västernorrlands · 3 799 inlägg 25 jul 2009 16:01 v-g Medlem Västernorrlands 3 799 inlägg 25 jul 2009 16:01 #2 Lägg golvet som om "hörnet" byggts ovanpå golvet. Med andra ord lägg golvet som vanligt men kapa ur så att väggarna får plats. Glöm inte rörelsemånen runt om kanten på golvet.
Lägg golvet som om "hörnet" byggts ovanpå golvet. Med andra ord lägg golvet som vanligt men kapa ur så att väggarna får plats. Glöm inte rörelsemånen runt om kanten på golvet.