1 543 läst ·
7 svar
2k läst
7 svar
golvfärg
Herdins pulverbets kan vara svår att få jämn om man är oerfaren med att betsa. Pröva annars Samans golvbetser. Dom betserna går att snygga till om det har blivit flammigt inom 20 timmar eftersom den är självupplöslig med sig själv, men går att lacka över efter bara några timmar. Ett hett tips bara.
Lycka till.
Lycka till.
Vet att Nordsjöbutiken i Uppsala har, men vart i Halland vet jag ej. Kolla med grossisten Swedgross som bl.a distribuerar produkten vad för återförsäljare dom har i Halland. Även Färghandelskompaniet har den kom jag på, och eftersom Nordsjöbutiker och Färghandelskompaniet ligger lite under samma tak(ägs av Akzo Nobel AB) så borde Nordsjöbutiken i området kunna beställa det, men man vill ju gärna se prover. Fast chansen är stor att dom har det på lager, men det borde Swedgross kunna svara på
Förresten, annars är ju grå lut och sen olja/hårdvaxolja snyggt också, tycker det är lättare än att betsa om jag ska vara ärlig
Skillnaden är väl att Betsen kan du lägga lack på, men inte olja(bara hårdvaxolja).
Lycka till
Lycka till
Klicka här för att svara