Hej,
Om monteringsplattan till golvbrunn sitter ett par mm (1-2) ovan golvspånet, är det ett problem?
http://www.jafo.eu/produkter/index....hor/jafo/monteringsplatta-jafoplattan-22.html
Om monteringsplattan till golvbrunn sitter ett par mm (1-2) ovan golvspånet, är det ett problem?
http://www.jafo.eu/produkter/index....hor/jafo/monteringsplatta-jafoplattan-22.html
Moderator
· Stockholm
· 57 795 inlägg
Jag spinner vidare på det smiler skriver. Hur kan den komma på en annan nivå, plattan och spånskivanskivan skall vila på samma reglar. Kolla så att spånskivan faktiskt har stöd, den får inte svikta.
Ja, om det ska vara klinker men i Jafos variant av monteringsram så ska den ligga jäms med spånskivan eftersom det sitter en förhöjningsring på plattan, den blå saken på den röda plattan. Flytet ska alltså fylla alla håligheter i plattan och nå fram till ringen som brunnen är monterad i.Per_2014 skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Även Purus nya monteringsplatta Purusplattan 2014 använder samma lösning:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
