Hej jag har 2 frågor angående en golvbrunn i min lägenhet,
Jag undrar bara ifall den sortens golvbrunn är godkänd idag.
Och ifall den inte är det vilket år ändrades reglen för den sortens golvbrunn som inte godkänd längre Och den andra frågan är, har den vattenlås? det enda jag hitta va att det står delta Nova på den svarta plastbiten. Ursäkta för den skitiga golvbrunnen
jättetacksam för svar,
Jag undrar bara ifall den sortens golvbrunn är godkänd idag.
Och ifall den inte är det vilket år ändrades reglen för den sortens golvbrunn som inte godkänd längre Och den andra frågan är, har den vattenlås? det enda jag hitta va att det står delta Nova på den svarta plastbiten. Ursäkta för den skitiga golvbrunnen
jättetacksam för svar,
En gammal Purusgolvbrunn som verkar ha tillverkats mellan 1985 och 1988.
1990/91 kom en ny standard för anslutning av tätskikt till golvbrunnar så alla äldre brunnar än så ska bytas vid renovering av tätskiktet.
Vattenlåset sitter där och ser ut så här:
Dras upp med handen. Vet inte om det finns nån skruv men jag tror inte det.
1990/91 kom en ny standard för anslutning av tätskikt till golvbrunnar så alla äldre brunnar än så ska bytas vid renovering av tätskiktet.
Vattenlåset sitter där och ser ut så här:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Dras upp med handen. Vet inte om det finns nån skruv men jag tror inte det.
Redigerat:
Klicka här för att svara
