Hej,
jag skulle vilja få lite expertishjälp med att bedöma hur denna golvbrunn ser ut. För mig ser det inte riktigt okej ut, skulle någon kunna hjälpa till med att identifiera vad som kan ha gjorts här?
jag skulle vilja få lite expertishjälp med att bedöma hur denna golvbrunn ser ut. För mig ser det inte riktigt okej ut, skulle någon kunna hjälpa till med att identifiera vad som kan ha gjorts här?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Det ser ju jäkligt kladdigt och ej ok ut men det är svårt att bedöma på en bild...
Är det hårt eller mjukt material innanför blå ringen?
Är det hårt eller mjukt utanför?
Ser du brunnens vita plast utanför blå ringen nånstans?
Är det hårt eller mjukt material innanför blå ringen?
Är det hårt eller mjukt utanför?
Ser du brunnens vita plast utanför blå ringen nånstans?
Tack tack för snabbt svar, det verkar som att det undre kladdet går att ta bort, känns som seg häftmassa. Då kunde jag ta bort "locket", det verkar däremot som att den nedre "koppen" går längre under det blåa så det verkar som jag inte kan ta bort koppen, ser ju däremot som att ett rör är direkt kopplat till koppen och inte att det är en brun rakt ner.
Lyckades ta lite fler bilder och ber om ursäkt i förväg för extremt otrevliga bilder!
Lyckades ta lite fler bilder och ber om ursäkt i förväg för extremt otrevliga bilder!
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto