Jag tycker att jag läst och googlat mycket men inte hittat svar.

gåller på o bilar upp alla avlopp i plattan och två golvbrunnar. En i garaget och en i pannrummet.

den i garaget skall ju tåla mycket helst en att köra över av en bil.

Är det bara silen eller beteckningen som är grejen seller skall man välja en brunn i gjutjärn?

fick tips om en purus bigg 110e med en rostfri sil för totalt 4900kr. Kändes lite väl saftigt. Men behövs det?

Sätter du den mitt under bilen behöver du inte köra på den. Men för lite under dubbla priset du sett, fick jag en i gjutjärn tillsammans med oljeavskiljaren (y)

• Gilla
lillePer och 1 till
  • Laddar…
K_arlstrom K_arlstrom skrev:
Sätter du den mitt under bilen behöver du inte köra på den. Men för lite under dubbla priset du sett, fick jag en i gjutjärn tillsammans med oljeavskiljaren (y)
Mitt garage är nästan ett dubbelgarage. Det är klart att man kan skita i att köra över brunnen men det är ju trökigt att köra sönder den om man glömmer.

Men om man sätter en brunn i ett enkelgarage mitt i använder man plastbrunn då? Eller vad använder man?

L lillePer skrev:
Mitt garage är nästan ett dubbelgarage. Det är klart att man kan skita i att köra över brunnen men det är ju trökigt att köra sönder den om man glömmer.

Men om man sätter en brunn i ett enkelgarage mitt i använder man plastbrunn då? Eller vad använder man?
Ja om du inte kan undvika att köra där brunnen är bör du nog köpa en som tål det. Går även att söka på internet för att se om priset du fått offert på är marknadsmässigt, t.ex https://www.rinkabyror.se/artikel/purus-golvbrunn-bigg-110e/

Ingen aning vad "man brukar använda", ingick som sagt en i gjutjärn med oljeavskiljaren för mig (y)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.