gådeberg skrev:
Bara till att ta bort vattenlåset på vintern
Med andra ord anser du att man måste ha ett vattenlås (har inte för avsikt att ansluta till något avloppssystem)?
 
Kan inte säga riktigt om man riskerar att det luktar nåt från en stenkista, men det är inte jobbigare att sätta dit en golvmed med eller utan vattenlås. Och vatten låset lyfter man ju bara bort sem. Jag hade satt dit en med vattenlås iaf
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.