Är det någon som har använt sig av ågesta golvavjämning? Blev du nöjd med arbetet, saltade de fakturor, var de lätta att ha att göra med? Tack på förhand!
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.