Hej! Nyligen köpt ett hus med 0 instruktion på hur vår golvärme fungerar..
Ursäkta dumma frågor, men hittar inte svar på min fråga någonstans.
Vi har trådlösa tempgivare i varje rum. Måste jag öppna ställdonet manuellt fullt ut för att mina trådlösa givare skall fungera? Nu händer nämligen inget förutom på "104" som jag manuellt öppnat en aning.
Kompletterande frågor är välkomna!
Tack på förhand!
Vi har trådlösa tempgivare i varje rum. Måste jag öppna ställdonet manuellt fullt ut för att mina trådlösa givare skall fungera? Nu händer nämligen inget förutom på "104" som jag manuellt öppnat en aning.
Tack på förhand!
De trådlösa termostaterna säger väl till ställdonen när det är dax att släppa på värmen? Nu lär det knappast behövas någon värme så självfallet så är ställdonen stängda eller missförstår jag frågan? Som jag ser det så ska du inte behöva göra något alls förutom att ställa in önskad temp i rummen på termostaterna.L Blader skrev:Hej! Nyligen köpt ett hus med 0 instruktion på hur vår golvärme fungerar..
Tack på förhand!
Klicka här för att svara